reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Boris Katrušín

Boris Katrušín

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som psychológ - pracovne sa venujem krízovej komunikácii, oblasti zdravia a terapii virtuálnou realitou. Väčšinu voľného času venujem štúdiu, čítaniu kníh z oblasti filozofie, biológie, kognitívnych vied, beletrie aj poézie. Cudzie mi nieje ani cestovanie, výtvarné umenie, zberateľstvo, starožitnosti a hudba. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

reklama

Nezaradené

Čím viac možností mám, tým som slobodnejší.

Boris Katrušín

Čím viac možností mám, tým som slobodnejší.

Základným meradlom slobody sa v súčasnosti stala možnosť výberu. Z čím väčšieho množstva možností si môžeme voliť tým sme slobodnejší. Všetci poznáme pozitívnu stranu tejto mince, aká je však jeho odvrátená strana?

  • 27. dec 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 573x
  • 1
Biorytmy. Viete čo sa deje s vaším telom počas dňa?

Boris Katrušín

Biorytmy. Viete čo sa deje s vaším telom počas dňa?

Tak, ako všetko v prírode aj naše telo sa riadi časovými cyklami. Od veľmi krátkych ako úder srdca, cez dlhšie – striedanie činnosti jednej a druhej nosovej dierky, až  po mesačné, či ročné cykly. Pozrime sa teda spolu na to.

  • 11. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 808x
  • 0
Totem a Tabu: Prečo muži vtipkujú o svokrách

Boris Katrušín

Totem a Tabu: Prečo muži vtipkujú o svokrách

Zvláštnosť tohto rodinného vzťahu je známa asi všetkým. Ale prečo to tak je? Kam až siaha pôvod tohto tabu? Prečo muži vôbec na túto tému žartujú?

  • 27. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 002x
  • 23
reklama
SkryťZatvoriť reklamu